piątek, 21 czerwca 2013

Truskawkowe mohito

Owocowe.
Sezon w pełni.
W  słońcu.


 Składniki (szklanka):
  • 25 ml rumu
  • 5 truskawek
  • kilka listków świeżej mięty
  •  1 limonka
  • woda gazowana
  • lód
  • 1 łyżeczka cukru trzcinowego
Wykonanie:
Limonkę i truskawki podzielić na cząstki. Cząstki limonki delikatnie pościskać. Włożyć do szklanki. Dodać rum, listki mięty i lód. Uzupełnić do pełna wodą. Posypać cukrem trzcinowym.








Truskawkowy zawrót głowy 2013http://1.bp.blogspot.com/-W8w5tzv3y0I/Ub4vXIUrR-I/AAAAAAAAB4w/V83e3pXs6Ss/s1600/music+1.jpg

4 komentarze:

  1. przepis jest z 2drink.pl a inspiracja nie podana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Dusiu. Inspiracje na przepis zaczerpnełam od kelnerki pracującej w jednym z opolskich pubów. nie miałam świadomości istnienia podobnego przepisu na podanej przez Ciebie stronie. Staram się podawać źródła przepisów gdy tylko mogę. Mimo iż mój blogerski staż jest krótki wiem jak bardzo ważny to temat w naszym środowisku. Regularnie odwiedzam też Twojego boga i Wiem że także stykasz się z różnymi zarzutami. Nawiasem mówiąc bardzo podziwiam Twój potencjał :) z mojej strony moge tylko zapewnić że jestem daleka od kopiowania i kradzieży i zapewne będę bardziej czujna. pozdrawiam Cię gorąco i dziękuje za odwiedziny bloga mimo wszystko!

      Usuń
    2. Niestety do mnie pisza nawet jesli podam inspiracje:) i zawsze anonimy. W takim razie przepraszam :)

      Usuń
  2. Pycha ale to musi być orzeźwające :)

    OdpowiedzUsuń