niedziela, 26 października 2014

Zmiany, zmiany.....stary-nowy blog :)

Czas na zmiany :)


Jak zapowiadałam w poprzednim poście
blog będzie znów funkcjonował.

Jednak postanowiłam coś zmienić.....od tej pory blog zmienia nazwę na:

Wielkopolska pyra!

Dlaczego akurat taka nazwa?

Mimo, iż od kilku lat mieszkam w Opolu to z pochodzenia jest Wielkopolanką.

Wielkopolska- stolica polskiego ziemniaka:)

Poza tym wiele osób, które zna mnie prywatnie uważają,że jestem tzw. typową poznańską pyrą:)

Co to oznacza?

,,Poznaniak" - osoba pochodząca z Wielkopolski wg stereotypu jest punktualna, pracowita, skąpa, przezorna, lubiąca trzymania się zasad i porządku i uparta.

Niby stereotyp....a jednak.

No i oczywiście nie może żyć bez pyrek, klusek, pierogów itd

Dlatego właśnie blog o potrawach, które możemy przygotować z użyciem ziemniaków i nie tylko!

Dla osób, które śledziły blog Taste it! i lubią przepisy, które się na nim pojawiały
postanowiłam nie zakładać osobnego bloga a jedynie zmienić już istniejący i ciągnąć go dalej.

Tak więc wiwat pyrka !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz